Stiching ZITA - Welzijn voor mens, dier en natuur!

Workshops

In onderstaand overzicht ziet u de workshops die gegeven worden door Stichting Zita. Dit is slechts het begin, bezoek deze site regelmatig om te lezen welke workshops erbij komen en welke reeds volgeboekt zijn. De plaats en tijd waar deze gegeven worden hangen af van de inschrijvingen (zie verdere info hieronder). De eerste vijf workshops staan vermeld, de zesde workshop "Voeding de oplossing?" is in ontwikkeling. De kosten zijn €125,00 per persoon (maximaal 12 deelnemers). Meld u aan via de mail en dan krijgt u bevestiging, de (betalings)voorwaarden ziet u onderaan.

Levensgenieten kun je leren (1)

Ben je iemand die moeilijk nee kan zeggen? Moet je toch eens gaan proberen! Anders ben je vooral bezig anderen het naar de zin te maken.

Zorgen voor jezelf (2)

Ga je met jezelf om zoals je ook met anderen omgaat? Blijf je altijd jezelf? Ben je in staat om altijd jezelf op de eerste plaats te zetten?

Loopbaanplanning (3)

Wat doe je in het dagelijkse leven? Ben je tevreden op de wijze waarop je dit doet? Ben je zoekende naar een andere invulling?

Problemen laten bij wie ze horen (4)

Kun je zonder tegenwerpingen de ander zijn eigen stuk teruggeven? Ben je in staat altijd de ander te wijzen op zijn of haar eigen onmogelijkheden zonder te kwetsen?

Leven met jezelf (5)

Leven in stilte met jezelf, luisteren, ontdekken en accepteren van al je kracht. Een workshop die je kansen geeft bij jezelf.

is voeding de oplossing? (6)

Hou de pagina in de gaten voor meer informatie over deze workshop.

Het bovenstaande programma gaat enkel door bij voldoende belangstelling en bij voldoende inschrijvingen.
U kunt zich inschrijven via emailadres: info@stichtingzita.nl

U wordt verzocht het verschuldigde bedrag te voldoen bij inschrijving, de informatie hiervoor ontvangt u per mail. Indien de lezing of workshop niet doorgaat wordt het gehele bedrag op uw rekening teruggestort. Bij annulering uwerzijds 1 maand of langer voorafgaand aan de lezing/workshop wordt 75 % van het bedrag teruggestort. Indien uw annulering tussen 1 maand en 2 weken voorafgaand aan de lezing/workshop is ontvangen, wordt 50 % van het bedrag teruggestort. Indien u 2 weken voorafgaand aan de lezing/workshop annuleert vindt geen restitutie plaats. Met uw inschrijving geeft u aan akkoord te gaan met deze voorwaarden. Stichting Zita behoudt zich het recht voor om een lezing of workshop te annuleren, in dat geval wordt het gehele bedrag teruggestort. De workshop vindt geen doorgang bij minder dan 6 deelnemers. De stichting is niet telefonisch bereikbaar, slechts via bovenstaande e-mail.